Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: Menedzserek Országos Szövetsége

A szolgáltató székhelye: 1112 Budapest, Repülőtéri út 2/a

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: titkarsag@menedzserek.hu

Cégjegyzékszáma: 00 19 650940

Nyilvántartási szám: 01-02-0003054

Adószáma: 19650940-2-43

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Fővárosi Törvényszék

Telefonszámai: +36 30 725 12 63

 

A szerződés nyelve: magyar

  1. Alapvető rendelkezések

1.1. A jelen Üzletszabályzat (a továbbiakban: ÁSZF) határozza meg a Szolgáltató, valamint az internetes rendszerét használó természetes vagy jogi személy (a továbbiakban: Vásárló) között belépőjegyek, bérletek és voucherek (a továbbiakban: belépőjegyek) megvásárlására vonatkozó szolgáltatás igénybevételének feltételeit, valamint a Szolgáltató, a rendezvény szervezője és a Vásárló között keletkező jogokat és kötelezettségeket.  A Szolgáltató így a Vásárló részére a rendszerében fellistázott belépőjegyek megvásárolhatóságát biztosítja (a továbbiakban: szolgáltatás).

1.2. A Menedzserek Országos Szövetsége honlapján keresztül a megvásárolni kívánt belépőjegy és bérlet, valamint az online fizetési szolgáltató kiválasztásával a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre Szolgáltató és a választás értékét kiegyenlítő Vásárló között.

1.3. A Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amelyhez engedély szükséges és ezáltal engedélyköteles.

1.4. A weboldalon 18. életévét betöltött természetes személy vásárolhat. Vásárló az „ÁSZF elfogadása” gomb megnyomásával fogadja el a Szolgáltatásra vonatkozó szerződés feltételeit, egyben jelen ÁSZF rendelkezéseit. A szerződés létrejöttével a Vásárló kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket megismerte és magára nézve kötelezőnek elfogadta, továbbá a Szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatai kezeléséhez az ÁSZF-ben szereplő adatkezelési rendelkezésekkel egyetért. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, így az iktatott formában nem hozzáférhető. A szerződés létrejöttét a dokumentált és elektronikusan elmentett vásárlás és az erről kiküldött e-mail igazolja.

  1. A szerződés tárgya

2.1. A szerződés tárgya a Szolgáltató által vásárlásra felkínált belépőjegyek és bérletek, melyek tulajdonságai, jellemzői, valamint a vásárlás feltételei a Szolgáltató weboldalán ismerhetők meg.

2.2. Szolgáltató kizárólag a weboldalán kiválasztott, az ott szereplő vásárlási feltételek szerint és a felkínált online fizetési szolgáltató kiválasztásával megvásárolt belépőjegyekért, bérletekért felel.

2.3. Vásárló a regisztrációs adatlap kitöltésével adja meg vásárlási adatait, Szolgáltató ezeknek megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért.  A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő károkért minden felelősség a Vásárlót terheli. Szolgáltató a nyilvánvalóan hibás vagy hamis regisztrációt jogosult törölni, továbbá kétség esetén Vásárló valódiságát jogosult ellenőrizni. A regisztráció fizetési kötelezettséggel jár, pénzvisszafizetésre vagy visszautalásra nincs lehetőség.

  1. Adatvédelmi rendelkezések

3.1. Szolgáltató az online regisztráció során birtokába jutott adatokat (név, cím, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím) az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény előírásai szerint bizalmasan kezeli, kizárólag a vásárlások teljesítéséhez használja fel, azokat harmadik személynek semmilyen formában tovább nem adja. Vásárló e-mailben kérheti adatai inaktiválását, melyet e-mailben Szolgáltató visszaigazol.

3.2. A Szolgáltató, mint adatkezelő kötelezettséget vállal arra, hogy a tevékenységével kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a jelen adatkezelési tájékoztatóban és a hatályos jogszabályokban meghatározott elvárásoknak.

3.3. A Szolgáltató adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal.

3.4. Minden olyan esetben, ha a szolgáltatott személyes adatokat a Szolgáltató az eredeti adatfelvétel céljától eltérő célra kívánja felhasználni, erről a Vásárlót tájékoztatja, és ehhez előzetes, kifejezett hozzájárulását kéri, illetőleg lehetőséget biztosít számára, hogy a felhasználást megtiltsa.

3.5. Szolgáltató az adatok felvétele, rögzítése és kezelése során a jogszabályok által rögzített korlátozásokat minden esetben betartja, tevékenységéről az érintettet annak igénye szerint, elektronikus levelezés útján tájékoztatja. Szolgáltató, mint adatkezelő kötelezi magát, hogy semmilyen szankciót nem érvényesít az olyan Felhasználóval szemben, aki a nem kötelező adatszolgáltatást megtagadja.

  1. Vételár

A jegyek és bérletek mellett feltüntetett ár azok vételára, amely egyúttal tartalmazza az általános forgalmi adót is.

  1. Fizetési és szállítási feltételek

5.1. A fizetendő végösszeg kiegyenlítése a vásárlás végén, Szolgáltató által felkínált, vele szerződésben álló online fizetési szolgáltatón keresztül vagy átutalással történhet. Online fizetési szolgáltatón keresztül az esemény megkezdésének időpontjáig van lehetőség a fizetésre, átutalással kizárólag az esemény időpontját megelőző 3. napig bezárólag. A fizetési szolgáltató fizetőoldalán felmerülő esetleges hibákért a Szolgáltató nem tud felelősséget vállalni. A Szolgáltató 48 órán belül visszaigazolja a Vásárló megrendelését. Abban az esetben, ha a Vásárló belépőjegyet vásárol a Szolgáltató rendszerén keresztül, a jegyvásárlás a fizetés sikeres megtörténte után gyakorlatilag azonnal, valós időben megtörténik, és a Vásárló a megrendelt belépőjegyekre vonatkozó visszaigazolást és számlát elektronikus levél formájában 48 órán belül kézhez kapja.

5.2. Vásárló a vásárlás végén regisztrációs visszaigazolást kap.

5.3. A regisztráció visszaigazolását a vásárló a sikeres vásárlást követően kinyomtathatja, a rendezvényen történő részvétel feltétele az érvényes regisztráció. Ha a rendezvény más, harmadik fél által szervezett rendezvényre (is) vonatkozik (pl. színházi előadás vagy kiállítás stb.) a Szolgáltató a regisztrációt követően a programhoz kapcsolódó belépőjegyet vagy a pdf formájú belépésre jogosító jegyet vagy igazolást a Vásárló részére közvetlenül e-mailben vagy postai úton küldi meg.

  1. Számlaadás

6.1. Szolgáltató minden vásárlásról, valamint a kapcsolódó szolgáltatásokról elektronikus számlát (e-számlát) bocsát ki. A vásárlás befejezése után e-mailben küldi el azt a Vásárló által megadott e-mail címre.

6.2. Vásárló tudomásul veszi, hogy vásárlásáról kizárólag elektronikus úton kap számlát, a számlaadatok utólagos módosítására adminisztrációs költség felszámítása mellett van lehetőség.

6.3. Az elektronikus számla PDF formátumú, Szolgáltató által elektronikusan aláírt, időbélyeggel ellátott dokumentum. Megfelel a 2007. évi CXXVII. törvény (Áfa-törvény) és az elektronikus aláírásról szóló 2001. évi XXXV. törvény előírásainak. Az e-számla PDF dokumentumolvasó szoftverrel (Adobe Reader) megtekinthető, kinyomtatható.

A számla a rendezvény látogatására, belépésre nem jogosít.

  1. Regisztrációcsere és belépőjegy-ár beszámítás

Vásárlónak a weboldalon lehetősége van megvásárolt regisztrációja és belépőjegyének cseréjére, egyes rendezvények kivételével, valamint időbeli korlátozásokkal. Amennyiben magasabb értékű regisztrációt/ jegyet alacsonyabb értékűre cserél, úgy a különbözetet elveszíti. Ha regisztrációját/ jegyét magasabb értékű regisztrációra vagy jegyre cseréli, akkor a különbözetet bankkártyás fizetéssel egyenlítheti ki. Ha a jegyet már felhasználta vagy kicserélte, vagy ha letelt a cserére érvényes határidő (kiállítások esetében általában az eredeti idősáv kezdete) akkor a csere nem lehetséges – kivéve az ÁSZF 8. pontjában foglaltakat.

  1. Az elállás joga

8.1. A vásárlással Vásárló beleegyezését adja, hogy a Szolgáltató a teljesítést megkezdje, illetve azt teljesítettnek tekintse. Vásárló a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésének l) pontjának értelmében elállási jogot a vásárlást követően – 8.2. és 8.3. pontokban leírt kivételektől eltekintve – nem gyakorolhat, tekintettel arra, hogy a szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatás egy meghatározott időpontra vagy idősávra szól.

8.2. Az Év Menedzsere Díjátadó Gála esemény rendezvény foglalás díjmentes lemondására az esemény időpontját megelőző 30. napig van lehetőség, ezt követően a foglalási díj visszatérítésére nincs mód, így a 30 napon belüli lemondás után a Szolgáltató a foglalási díj 100%-át kötbérként számítja fel.

8.3. Más, meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt tartalmazó rendezvény vagy esemény rendezvény előtti 10. napig történő lemondása esetén a Szolgáltató biztosítja a regisztráció vagy belépőjegy átruházásának lehetőségét, valamint ennek elmaradása esetén biztosítja más rendezvény vagy esemény regisztrációját és a korábban befizetett regisztrációs díj, vagy belépőjegy-ár felhasználást beszámítással az eseményt követő 90 napon belül. Ez a rendelkezés nem vonatkozik a 8.2. pontban meghatározott rendezvényre. Ezt követően Szolgáltatónak nem áll módjában sem belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni vagy beszámítani.

  1. Panaszkezelés

Vásárló e-mailben jelezheti problémáját penzugy@menedzserek.hu e-mail címen magyar és angol nyelven. Szolgáltató a beérkezett e-mailt 72 órán belül megválaszolja, illetve megkezdi az esetleges probléma kivizsgálását. Szolgáltató az penzugy@menedzserek.hu címre beérkező leveleket elektronikus rendszerben, állapotuk szerint osztályozva nyilvántartja és megőrzi.

  1. Egyéb

10.1. Szolgáltató és a Vásárló a vitás ügyeiket igyekeznek békés úton rendezni.

10.2. Vásárló tudomásul veszi, hogy az OTP SimplePay a(z) [Menedzserek Országos Szövetsége] ([1112 Budapest, Repülőtéri út 2/a]) adatkezelő által a(z) [menedzserek.hu] felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: [vezetéknév, keresztnév, cégnév, adószám, számlázási és szállítási cím].

10.3. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

10.4. Vásárló tudomásul veszi, hogy Szolgáltatónál megvásárolt elektronikus utalványon, belépőjegyen, bérleten szereplő produkció annak helyszínén csakis az arra érvényes belépőjegy vagy bérlet felmutatásával tekinthető meg. Amennyiben Vásárló a helyszínen nem rendelkezik a vásárlását igazoló és a jegyátvételre/ belépésre jogosító dokumentummal (elektronikus utalvánnyal, jeggyel vagy bérlettel) úgy a Szolgáltató nem köteles számára a belépést biztosítani.

10.5. Amennyiben a regisztráció harmadik fél által rendezett előadásra vagy programra vonatkozik és az előadás elmarad, a jegycserét, illetve a visszaváltást a harmadik fél (rendező) által meghatározott feltételek szerint biztosítja.

Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a hatályos Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak.

 

Budapest, 2023. december 13.

crossmenu